Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

17ο Μάθημα




ΓΛΩΣΣΑ
  • Σήμερα μαθαίνουμε πώς να φτιάχνουμε μεγάλες προτάσεις. Στο γαλάζιο τετράδιο της γλώσσας αντιγράφουμε το παρακάτω πινακάκι μία φορά και το μελετάμε καλά.
      ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-Πώς μεγαλώνουμε προτάσεις

Μπορώ να μεγαλώσω μια πρόταση δίνοντας πληροφορίες για το:
Πού γίνεται κάτι
Πότε γίνεται κάτι
Γιατί γίνεται κάτι
Πώς γίνεται κάτι
Για ποιο σκοπό γίνεται κάτι   κ.λ.π.

                                                   Π.χ.  Ο πατέρας κάθεται.

Πώς :Ο πατέρας κάθεται άνετα.
Πού: Ο πατέρας κάθεται άνετα στο γραφείο.
Πότε: Ο πατέρας κάθεται άνετα στο γραφείο τώρα.
Γιατί :Ο πατέρας κάθεται άνετα στο γραφείο τώρα, γιατί θέλει να τηλεφωνήσει.
Για ποιο σκοπό: Ο πατέρας κάθεται άνετα στο γραφείο τώρα, γιατί θέλει να τηλεφωνήσει, για να κανονίσει δουλειές.
  • Πήγαινε στη σελίδα 19 του Τ.ΕΡΓ. και κάνε την άσκηση 2, ακολουθώντας το παράδειγμα που σου δίνει.
  • Στη σελίδα 53-54 του Β.Μ. Γλώσσας κάνε τη λεξιλογική άσκηση.
  • Έπειτα, διάλεξε 8 λέξεις που σου άρεσαν και κάνε με αυτές '"μεγάλες" προτάσεις στο τετράδιο αντιγραφής.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
  • Στη σελίδα 84-85 του Β.Μ. κάνε τις ασκήσεις 1 και 3.
  • Στο τετράδιο μαθηματικών αντίγραψε την παρακάτω θεωρία και μάθε την καλά!
Θεωρία: Όταν πολλαπλασιάζω έναν αριθμό με το 10, το 100 ή το 1.000 γράφω τον αριθμό όπως είναι και στο τέλος προσθέτω τα μηδενικά του 10, του 100 ή του 1.000.
π.χ. 35Χ10= 350 (γράφω το 35 και προσθέτω στο τέλος ένα μηδενικό)

       4Χ100= 400 (γράφω το 4 και προσθέτω στο τέλος δύο μηδενικά)
Όταν διαιρώ έναν αριθμό με το 10, το 100 ή το 1.000, γράφω τον αριθμό όπως είναι και αφαιρώ τα μηδενικά του 10, του 100 ή του 1.000.
π.χ.   350: 10= 35 
         400: 10= 40
53.000: 1000= 53
  • Έπειτα, κάνε την άσκηση 3 σελ.22 στο Τ. ΕΡΓ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου